hej någons som vet vart det säljs i stockholm,norskpellets
bosse
norspellets
norspellets
värmebaromen Comet+viking bio
Re: norspellets
Sök här: http://www.norskpellets.com/aterforsaljare/af.aspösmo bo skrev:hej någons som vet vart det säljs i stockholm,norskpellets
bosse
Så hittar du förhoppningsvis någon som är tillräckligt nära.
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Jag får känslan av att fler säljer det än vad som finns på länken från Roli. Kolla på http://www.pelletspris.com/ för leverantörer och priser.
/NRG
/NRG
KMP PX 21 från 2005, TMV panna 1987, Vida pellets
Känner du till någon mer än Oljebolaget som säljer Vestmarka-pellets i Skåne?NRG skrev:Jag får känslan av att fler säljer det än vad som finns på länken från Roli.
Viessmann Vitodens 222 F
Hej HET,
Jag har själv bara handlat den av Oljebolaget, men fått höra och sett på länken Pelletspris.com att det finn fler (och billigare
).
Har hört att Götaland energi säljer (utanför Eslöv), men hade precis tagit hem fyra pall då jag fick tipset.
Skurups åkeri & Schakt är listade med ett rimligt pris.
Tänkte ringa runt lite framåt hösten då det är dags att fylla på igen, det känns som att priserna behöver pressas lite!
/NRG
Jag har själv bara handlat den av Oljebolaget, men fått höra och sett på länken Pelletspris.com att det finn fler (och billigare

Har hört att Götaland energi säljer (utanför Eslöv), men hade precis tagit hem fyra pall då jag fick tipset.
Skurups åkeri & Schakt är listade med ett rimligt pris.
Tänkte ringa runt lite framåt hösten då det är dags att fylla på igen, det känns som att priserna behöver pressas lite!

/NRG
KMP PX 21 från 2005, TMV panna 1987, Vida pellets