Vem har skickat PM till Snapphane?

Skriv svar
Snapphane2
Ungskog

Vem har skickat PM till Snapphane?

Inlägg av Snapphane2 »

Hej alla.
Pga inloggningsstrul med mitt förra användarnamn ”SNAPPHANE” bytte jag till ”SNAPPHANE2”.
Otal mail till adm. har inte besvarats.
Nyligen kom ett mail från adm. som aviserade att jag fått ett PM till ”Snapphane”. Eftersom jag inte kan logga in så har jag inte en aning om vad det gäller.
FRÅGA: Är det någon av Er på forumet som skickat PM till ”Snapphane”? I så fall är jag tacksam om vederbörande skickar på nytt men till ”Snapphane2”, tack.
Ha en bra fortsättning på sommaren.
Echo Foxtrot
Entusiast!

Re: Vem har skickat PM till Snapphane?

Inlägg av Echo Foxtrot »

Jag skickade ju för ett bra tag sedan angående Logo-styrningen, sedan skickade jag samma till mailen du bad om. Kan det vara det?
Focus PE-20, Bioline 20 med hemmasnickrad Siemens Logo! - baserad styr, Iwabo Villa-S som reserv.
Hemmabyggd luft/vattenvärmepump som laddar acktankar på elpriset.
Automatisering med Home Assistant + Node RED
Andreas Hansson
Pannrumshärskare!

Inlägg av Andreas Hansson »

Jag skickade ett tips om en billig elbil på blocket :lol:
Baxi Innova 30kw-2000L Ack
Jøtul I 520 FL
Snapphane2
Ungskog

Inlägg av Snapphane2 »

Echo Foxtrot: Tack för svar!! Ja, det kan jag inte utesluta. Skicka för säkerhets skull gärna igen som PM till Snapphane2, tack. Hittar inget i någon mejlbox vid sökning på ”Siemens Logo”. Minns vår dialog men allt lär ligga på PM.
Jag begriper inte hur ”Adm” för forumet jobbar. Bevakas inte korrespondensen? Vem är ansvarig för forumet?
Andreas: Ha, ha…. Tack för omtanken! Trots allt tror jag Dig om gott och skall återgälda gesten med samma mynt!
Skriv svar