Går inte att kontakta pelletsbilen.se
Går inte att kontakta pelletsbilen.se
Jag har försökt nu med mobiltelefon, E.post 2 olika adresser samt fax men inte ett livstecken från pelletsbilen.se???!!!! Försökt i över 1 veckas tid med att få kontakt.........
Tänkte fråga ett par saker innan beställning men tydligen är man inte intresserad eller så har man lagt ner verksamheten???!!!
Är det någon annan här som upplever samma sak eller har bättre kontaktvägar ??
Jag behöver reservdelar nu innan hösten och vågar inte lägga någon beställning på pelletsbilen.se eftersom man inte får kontakt med någon.
Finns det någon annan webb-shop som har reservdelar till Pellx 20kW och som man kan rekommendera ??
Tänkte fråga ett par saker innan beställning men tydligen är man inte intresserad eller så har man lagt ner verksamheten???!!!
Är det någon annan här som upplever samma sak eller har bättre kontaktvägar ??
Jag behöver reservdelar nu innan hösten och vågar inte lägga någon beställning på pelletsbilen.se eftersom man inte får kontakt med någon.
Finns det någon annan webb-shop som har reservdelar till Pellx 20kW och som man kan rekommendera ??
Vet ej hur dom är,men här är några.
http://www.forco.se/forco_butik/FORCO_TEXT08.htm
http://shop.covarme.se/category.php?id_category=5
http://www.forco.se/forco_butik/FORCO_TEXT08.htm
http://shop.covarme.se/category.php?id_category=5
Pelletseldare sen -00
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
Re: Går inte att kontakta pelletsbilen.se
Tjena!! Beställde två element och ett chip till min kmp px 21 den 10 sep. Beställningen till pelletsbilen.se gick snabbt och fick till svar att min beställning gått igenom plus betalning i förskott( dum som man är).Hörde inte något svar på tre dagar då mail jag får inget svar, ca 10 mail senare får jag svar att det ska skickas under förra veckan. Okej bra tänker man. Får inget svar när jag skickar ett nytt mail.I onsdags kväll mailar jag Magnus på Pelletsbilen igen och meddelar honom att jag kommer att skriva HÄR om jag inte får ett svar, 5 min senare får jag ett mail att han fått in elementen i samma dag och att han skulle skicka dom igår nästan 14 dagar senare. I dag fredag inget kollinr eller svar från Pelletsbilen.se. Så jag var tvungen att skaffa ett element det blev Sölvesborgs pellets ringde samma dag och hämtade det efter jobbet..SÅ ALLA SOM FUNDERAR PÅ PELLETSBILEN.SE TÄNK TVÅ GÅNGER MINST
Låter som fiffel-och-båg-aktiebolag...
Värme: VED, SOL + 9kW Elpatron!
Euronom Keramex 35 VED panna, KWZ150 dragbegr, Laddomat 21
Egenkonstruerad Solfångaranläggning
Egenkonstruerad TVA
Egenkonstruerad Acc tankar på ca 2,6m³
Hus byggt-65 Uppvärmd yta: 272m²
Euronom Keramex 35 VED panna, KWZ150 dragbegr, Laddomat 21
Egenkonstruerad Solfångaranläggning
Egenkonstruerad TVA
Egenkonstruerad Acc tankar på ca 2,6m³
Hus byggt-65 Uppvärmd yta: 272m²
Nja... vad jag har sett fungerade det hela mycket bra i början men sedan rann det liksom ut i sanden...
Skulle tro att det är en prioriteringssak, det finns omsättning men inte nog att leva på varför det blir till att leva på ett annat jobb och sedan ta hand om affären "när man har tid" vilket blir mycket sådär...
Skulle tro att det är en prioriteringssak, det finns omsättning men inte nog att leva på varför det blir till att leva på ett annat jobb och sedan ta hand om affären "när man har tid" vilket blir mycket sådär...
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
Ja. då är det som jag trodde, man betalar i förskott och sedan händer det inget.
Jag gjorde faktiskt en beställning och betalade via PayPal och pengarna drogs ganska omgående. Gick 1 vecka, inget hände........maila från deras hemsida fick svar på torsdagen att man väntade in reservdelarna i samma vecka och skickar veckan där på.........hela veckan "därpå" har nu gått, INGA DELAR !!!!!!
I morgon måndag kräver jag tillbaka inbetalningen och annullerar ordern
Så om Magnus på Pelletsbilen.se läser detta så är det kanske dags att börja fundera på vad du sysslar med och börjar göra rätt för dig !!!
Finns det fler som är drabbade ????
Jag gjorde faktiskt en beställning och betalade via PayPal och pengarna drogs ganska omgående. Gick 1 vecka, inget hände........maila från deras hemsida fick svar på torsdagen att man väntade in reservdelarna i samma vecka och skickar veckan där på.........hela veckan "därpå" har nu gått, INGA DELAR !!!!!!
I morgon måndag kräver jag tillbaka inbetalningen och annullerar ordern
Så om Magnus på Pelletsbilen.se läser detta så är det kanske dags att börja fundera på vad du sysslar med och börjar göra rätt för dig !!!
Finns det fler som är drabbade ????
Hej
Jo jag gjorde samma misstag och beställde från pelletsbilen den 10/9 men har inte hört av dem sedan dess.
Har mailat och ringt till dem utan resultat.
Funderar nu på att avbeställa min order.
Jo jag gjorde samma misstag och beställde från pelletsbilen den 10/9 men har inte hört av dem sedan dess.
Har mailat och ringt till dem utan resultat.
Funderar nu på att avbeställa min order.
Handla aldrig av Pelletsbilen
Ge gärna en förklaring till ditt "påstående". / Roli moderator
Ge gärna en förklaring till ditt "påstående". / Roli moderator
CTC 1100- 96, PX21-05, Tigex 25. 85 m2 boyta 23gr, 70 m2 källare15 gr. skorsten med insatsrör 100 mm. veckoförråd. Skulle sätta in lite bilder om jag visste hur man gjorde.
Varför inte lägga in ris o ros under
http://www.pellets.info/viewforum.php?f=50
Så vi kan bygga upp ett lättöverskådligt "register" över olika handlare.
Ger både indikationer om vilken status som butiken har samt lite tips om andra butiker än dom man känner till.
http://www.pellets.info/viewforum.php?f=50
Så vi kan bygga upp ett lättöverskådligt "register" över olika handlare.
Ger både indikationer om vilken status som butiken har samt lite tips om andra butiker än dom man känner till.
Euronom Exonom P20UB
KMP Pellex 21
TK1B Brännarstyrning
KW Z 150 / Laddomat 21
500L acc m.dubbla kretsar (garage + hus)
Bägge shunt styrda via Thermomatic CBJ samt ERA
Bulkförråd
KMP Pellex 21
TK1B Brännarstyrning
KW Z 150 / Laddomat 21
500L acc m.dubbla kretsar (garage + hus)
Bägge shunt styrda via Thermomatic CBJ samt ERA
Bulkförråd