hejsan alla.
börjar bli så jävla less på min brännare så skiten åker ut igenom fönstret snart
va typ två månadersen ja installera brännaren o den gick hur fint som helst va göör nöjd att ja hade skaffa pellets men den som skratar först skratar sist,.
allt började med en jätte smäll ifrån pannan o en jävla massa rök men det tror de va gengas som orsakade den smällen el ja ni här sa att det va gengas

så ja gjorde rent brännaren,pannan riktigt noga o satt på den igen men när ja gick upp på morgonen dan efter så va det kallt i huset o brännaren hade lagt av " o då lös dom två översta lamperna gröna me fast sen o den längst ner lös rött me fast sen" HAR EN KMP 05A tänkte ej mer på det så ja startade om brännaren o ställde mig o fyllde på pellets så ja skulle se så att den gick igång mne DÅ hade fläkten lagt av så jag tog bort kåpan o kollade o starta den igen o fick igång fläkten igen när ja hjälpe igång den så jag plockade bort fläkten o smörjde upp den så den gick lätt o fint. startade brännaren igen men det gick inte lång stund tills den la av igen

o provade o provade men den ville bara inte bränna till slut så fick ja den gå en gång o nästa gång när den skulle starta så la den av igen efter en lite stund. o nu går den ett par timmar o så lägger den av, fick råd om att ja skulle koppla bort lågfarten o det har ja gjort nu men samma sak händer.!!!! vad fan ska jag göra för o få den o funka o slippa va förbannad
MVH stellan