Tapatalk

Skriv svar
Icecap
Pannrumsfanatiker!!!!
Inlägg: 5893
Blev medlem: tor 26 jan, 2006 23:20
Ort: Värmland

Tapatalk

Inlägg av Icecap »

Surfade in på mobilen och första skiten jag möts av är reklam för Tapatalk!!!

Fortsätter det får jag allvarligt fundera över min deltagande här! Får forumet drifttillskott från Tapatalk är det till att acceptera men annars vägrar jag vara med i den vagn!
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
danei
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2279
Blev medlem: ons 04 aug, 2010 13:13

Re: Tapatalk

Inlägg av danei »

Det är inget som dyker upp på min mobil.
Användarens profilbild
Honda
Pannrumstomte!
Inlägg: 1191
Blev medlem: fre 14 jan, 2005 11:17
Kontakt:

Re: Tapatalk

Inlägg av Honda »

Vad har du för mobil? Även utan adblock i mobilen ser jag ingen reklam för någonting, forumet ser exakt likadant som på pc:n. Kanske den sniffar browser agent och riktar in sig på vissa mobilmodeller?
Termax 25Cr med spaksotning, Bio Comfort + lambda + kompressorrengöring, 10m skorsten med 125mm insatsrör. 8t bulkförråd. Matene vertikalskruv. https://github.com/motoz/PellMon open source pelletlogger
Användarens profilbild
Honda
Pannrumstomte!
Inlägg: 1191
Blev medlem: fre 14 jan, 2005 11:17
Kontakt:

Re: Tapatalk

Inlägg av Honda »

Från tapatalks faq:
Q: Why a pop-up is shown in my mobile browser?
A: After you installed Tapatalk, a one-time alert will be shown to mobile web users to notify the Tapatalk option. While you are free to remove it during installation, it is important for us so to keep this service sustainable and free of charge to forum owners.

Dvs, tapatalk reklamen är valbar vid installationen, så det skulle vara helt möjligt att ha tapatalk stöd för de som vill utan att besvära andra.
Termax 25Cr med spaksotning, Bio Comfort + lambda + kompressorrengöring, 10m skorsten med 125mm insatsrör. 8t bulkförråd. Matene vertikalskruv. https://github.com/motoz/PellMon open source pelletlogger
Användarens profilbild
PELLE
Site Admin
Inlägg: 214
Blev medlem: mån 02 feb, 2004 16:15
Kontakt:

Re: Tapatalk

Inlägg av PELLE »

signaturen 'Sent from xxx using Tapatalk' är iaf globalt inaktiverad i nu.

hittade även inaktivering av reklam under en annan flik! done
Skriv svar