aktivering av nya användare
-
- Lärjunge!
aktivering av nya användare
Halloj. Har läst om ett flertal nu på byggahus som väntat i en månad eller längre på att bli aktiverade. Är det långsemester för någon administratör eller vad händer?
CTC 265B -75, PellX P21 -09, 750l ack-tank, solpaneler
Hus från -54, ca 120+80+40kvm uppvärmd yta
Elektrikare, nybliven husägare och vansinningt okunnig om vattenburet i allmänt.
Mitt lilla projekt
Hus från -54, ca 120+80+40kvm uppvärmd yta
Elektrikare, nybliven husägare och vansinningt okunnig om vattenburet i allmänt.
Mitt lilla projekt
Den finns endast en person (tyvärr) som kan "godkänna" nya medlemmar och det är vår admin Pelle (Carl).
Har påtalat ett antal gånger att det bör vara fler som kan göra denna syssla för att nya medlemmar inte skall behöva vänta men inget händer...........
Har påtalat ett antal gånger att det bör vara fler som kan göra denna syssla för att nya medlemmar inte skall behöva vänta men inget händer...........
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Vad innebär det tidsmässigt att aktivera en medlem
Är det avancerat?
Det behövs alltid färskt blod på ett forum,så vi får hoppas att Pelle läser detta och lägger ner en stund på det.
Är det avancerat?
Det behövs alltid färskt blod på ett forum,så vi får hoppas att Pelle läser detta och lägger ner en stund på det.
Pelletseldare sen -00
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
Har försökt att kontakta personen ifråga om det inte är dags att lämna över lite , var för rätt länge sedan . Fick inte ens ett svar Vad gäller själva arbetet att dela ut rättigheter är det inget större jobb som nämnts
ovan . Tyckar väl om man inte litar på någon , så får man väl lägga ner lite mer arbete själv eller Kanske resonerar konstigt men det här fattar jag inte riktigt Verkar tydligen inte intressant längre ? Med risk att bli avstängd ( Spelar ingen större roll för min del ) men tycker det är synd att det inte utvecklas något . Handlar inte om att för min del att försöka stöta bort Carl eller vad man ska kalla det . Vill personligen att det ska vara som det varit , men det måste enl min mening finnas någon mer som har större rättigheter . Mailet jag skickade handlade just om det, där jag även föreslog någon moderator som jag tyckte kunde vara aktuell . Men men bollar över .
wepe
ovan . Tyckar väl om man inte litar på någon , så får man väl lägga ner lite mer arbete själv eller Kanske resonerar konstigt men det här fattar jag inte riktigt Verkar tydligen inte intressant längre ? Med risk att bli avstängd ( Spelar ingen större roll för min del ) men tycker det är synd att det inte utvecklas något . Handlar inte om att för min del att försöka stöta bort Carl eller vad man ska kalla det . Vill personligen att det ska vara som det varit , men det måste enl min mening finnas någon mer som har större rättigheter . Mailet jag skickade handlade just om det, där jag även föreslog någon moderator som jag tyckte kunde vara aktuell . Men men bollar över .
wepe
Combifire2 Janfire NH , NH Mody, Pellas X och L/L Vp
Olika Pellets
Tidigare
Pannor
Norrahammar Parca, Nibe City
Brännare
Flex A, PellEco , Iwabo , Kmp m.f.l
Olika Pellets
Tidigare
Pannor
Norrahammar Parca, Nibe City
Brännare
Flex A, PellEco , Iwabo , Kmp m.f.l
Kan konstatera att det är ingen bättring ännu.
Jag vet folk (ett par st) som reggat för ca 1 månad sedan men ännu inte blivit upplagda/antagna.
Lite synd då de kanske har mycket nyttig input.
Jag vet folk (ett par st) som reggat för ca 1 månad sedan men ännu inte blivit upplagda/antagna.
Lite synd då de kanske har mycket nyttig input.
Baxi Innova 30.
4x500 liter acktankar vid vedeldning.
1x500 liter med vvb vid pelletseldning.
Viking Bio -06.
Tigex 25.
KW Z150.
225 m² (125 boende, 100 källare)
4x500 liter acktankar vid vedeldning.
1x500 liter med vvb vid pelletseldning.
Viking Bio -06.
Tigex 25.
KW Z150.