Varning Byggmax i Nyköping

Skriv svar
PSAB
Fröträd

Varning Byggmax i Nyköping

Inlägg av PSAB »

Byggmax i Nyköping har mycket att lära om pellets hantering,Har nu handlat tre gånger och fått fuktskadade påsar för de har pallar utan plast står ute iur och skur det är dagg på natten och regnar dagligen påsarna är blöta så det dryper men ingen förstår problemet,Bad i dag senast om en liten kompesation men oh nej det gick inte då fick jag reklamera varan,Ska jag altså ösa ur förådet och köra tillbaks smulet en del tog jag ju bort omgående och eldade upp resten behöver värme och vatten dagligen liksom, Kanske ska ösa upp askan åt dem De hädar att de får ingen kompesation själva,Men det får Norrköpings butiken av Rindi,Sälja andra sort och ta betalt för prima vara FYY FAAN,Vad är några tior för dem
lillPiP
Fröträd

Inlägg av lillPiP »

De får säkert ingen kompensation själva för de har säkert skyldighet att hålla pelletsen under tak och under skydd. Fuktskadad pellets är ju inte nåt som kommer från fabriken direkt. Surt för Byggmax. Men oxå surt att du får lida för deras misstag sedan.. :(
KO borde väl kunna hjälpa dig?
Värmebaronen Star -00 + Viking Bio -06.
1½ plans Tegelvilla med källare -61.
jackass3
Gallringsobjekt

Inlägg av jackass3 »

Jag har förundrats över att Byggmax i Norrköping har sitt "pelletslager" utomhus, dock är pelletspallarna inplastade. Den pellets som är till försäljning är under tak och där är både pelletsen och påsarna torra och fina.
PSAB
Fröträd

Inlägg av PSAB »

De pallar som står öppet i norrköping är plastade,Samt lite vet och etikett hos personal,Jämfört med valpar i nyköping
Barsk
Lärjunge!

Inlägg av Barsk »

I Karlstad står dom under tak också.
Biomatic 20+, Thermias shunt + innegivare, 200l plasttunna som förråd. 150 kvm 1 1/2 plan. Bygger vacuumtransport.
Skriv svar