Visa forumet anpassat till mobilen!
Visa forumet anpassat till mobilen!
Kommer precis från Svenska Elektronikforumet som man nu anpassat för att besöka via mobilen.
Vore trevligt om även Pelletsforumet kunde anpassas på motsvarande sätt, alt. anpassas till Tapatalk ( Tapatalk är en app för just forum)
Vore trevligt om även Pelletsforumet kunde anpassas på motsvarande sätt, alt. anpassas till Tapatalk ( Tapatalk är en app för just forum)
Jerjo
Nu: Bostadsrätt med fjärrvärme.
Tidigare: Focus PE20 (-01) + EcoTec Bioline 20 (-11), tidigare EcoTec A3 från -97
Re: Visa forumet anpassat till mobilen!
Jag håller helt med. Jag kör alla mina andra forum via TapaTalk och det är mycket praktiskt!
155 kvm enplans tegelvilla från 1960 med 4.5m FuranFlexad tegelskorsten. Effecta Komplett. CRB 121 trådlös. Bulkförråd 3 ton. KMP Feedo 3m förrådsskruv + ULMA Doserskruv. LK Golvvärme med LK Styr och separat pump/shunt.
- dguldstrand
- Fröträd
Vet att denna tråd är VÄLDIGT gammal, men kändes onödigt att skapa en ny, då det rör samma ämne.
Även jag hade uppskattat ifall Ni kunde installera stöd för Tapatalk.
Det är en riktigt bra, och snabb forum-app.
Hojta gärna till om Ni behöver hjälp med att installera Tapatalk.
Även jag hade uppskattat ifall Ni kunde installera stöd för Tapatalk.
Det är en riktigt bra, och snabb forum-app.
Hojta gärna till om Ni behöver hjälp med att installera Tapatalk.
PANNA: CTC 1100 Ekonomi
har ju varit en del önskemål om detta en längre tid. ska kolla upp möjlig installation av det i dagarna..
"Sent from my xxxx_yyyy using Tapatalk" i vartenda inlägg, nej fy faen!
Finns ju ingen reklam på forumet i övrigt.
Är väl inte så många hipsters som eldar med pellets heller.
Finns ju ingen reklam på forumet i övrigt.
Är väl inte så många hipsters som eldar med pellets heller.
CTC Easyflex med Bionordic B16 S brännare. 110 mm insatsrör, 7,2 m. KW SID 012 i sotluckan.
Du är bara avis
/johan
/johan
Funkishus från -41, 140m2 på två plan + 70m2
Nibe Alpha Combi, Baxi Eurofire 20kw
Första brännaren på Twitter?@pelletstat
Nibe Alpha Combi, Baxi Eurofire 20kw
Första brännaren på Twitter?@pelletstat
x
Senast redigerad av rod02 den sön 02 feb, 2014 14:00, redigerad totalt 1 gånger.
Egor duplomat D1F 1978 Pellx 2001 7.0 Tigex25 Bulkföråd Termomatic ERA
nu så! varsågoda att testa
Funkar fin-fint!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Diom DT20, Janfire Flex-a, TK1A, KW Z130.
Nu är vi där med tapatalkspam i trådarna. Finns inget sätt att ansluta en pektelefon utan att få in en massa löjlig reklam som bara gör forumet mer oöverskådligt så får man blockera skiten tills en lösning dyker upp.
Roli tar ju bort direktciteringar för att göra forumet lättöverskådligt, ska v då förstöra verkan av detta med löjlig reklam.
Till och med byggahusforumet lyckades få bort tapatalkspammet redan för två år sedan.
Roli tar ju bort direktciteringar för att göra forumet lättöverskådligt, ska v då förstöra verkan av detta med löjlig reklam.
Till och med byggahusforumet lyckades få bort tapatalkspammet redan för två år sedan.
CTC Easyflex med Bionordic B16 S brännare. 110 mm insatsrör, 7,2 m. KW SID 012 i sotluckan.
Vart finns all denna reklam? Installera taptalk o dag, å har inte sett nån reklam. ..
Skickat från min GT-I8190N via Tapatalk
Enplans lättbetongsvilla 150kvm + 50kvm ihopbygt garage (frostfritt)
CTC 1200 Family 25 , Baxi Eurofire Millenium3 20kw (inställd på 11kw) på vintern.
Tigex 25,Mafa 300 liters veckoförråd.Panasonic L/Lpump på vår/höst
Skaraborg
CTC 1200 Family 25 , Baxi Eurofire Millenium3 20kw (inställd på 11kw) på vintern.
Skaraborg
Nu såg ja visst. .. poker reklam. .
Enplans lättbetongsvilla 150kvm + 50kvm ihopbygt garage (frostfritt)
Skaraborg
Skaraborg
- dguldstrand
- Fröträd
Fungerar kanon! Tack för att ni installerade stöd för Tapatalk.
Vad svamlar du om?nyman skrev:Nu är vi där med tapatalkspam i trådarna. Finns inget sätt att ansluta en pektelefon utan att få in en massa löjlig reklam som bara gör forumet mer oöverskådligt så får man blockera skiten tills en lösning dyker upp.
Använder med fördel tapatalk till flertalet forum och har gjort så i ett par år utan att störas av varken reklam eller spam!
Är det tapatalksignaturen som följer med inläggen du stör dig på så är den på användarnivå och går enkelt att ta bort för respektive användare av appen.
Gör knappast forumet mindre överskådligt än en egenknåpad "finurlig" signatur i slutet av varje inlägg?!
Diom DT20, Janfire Flex-a, TK1A, KW Z130.
- dguldstrand
- Fröträd
Håller med biomech, ingen reklam här heller.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk